SIGMA’da verimli, yenilikçi, etkili tasarımlar üretiyor, etkin proje ve inşaat yönetimimizle çözümler sağlıyor hem işe hem de topluma değer katarken sürdürülebilir kalkınmayı amaçlıyoruz. Müşterilerimize yüksek düzeyde hizmet sunarak onlarla gelecekteki işler için güçlü bağlar kuruyoruz. Estetik, koordineli, sağlam ve doğru çıktılar oluşturuyoruz. Kalite anlayışımızın temellerinde bu değerler bulunuyor.
Bu hedeflerimizi paylaşan çeşitli ve farklı deneyimlere sahip yetenekli insanları işe alarak onların gelişmesi için doğru koşulları ve fırsatları sağlamaya çalışıyoruz. İnsanlarımıza yaratıcı olma ve öğrenme konusunda destek oluyoruz. Müşterilerimiz ve iş ortaklarımızla uzun vadeli güvenilir, empatik ilişkiler kuruyoruz. Araştırma kültürünü, şirket içi işbirliğini destekliyor ve bilgi paylaşımını önemsiyoruz. Tasarım, inşaat, yönetim, dijital ve profesyonel becerilerimizi geliştirmeye çabalıyor stratejik düşüncelere önem veriyoruz. Taahhütleri ve değerleri bizimkilerle ortak olan müşterilerle partnerlik anlayışıyla çalışıyor bu ilkeleri benimsemiş tedarikçilerle işlerimizi yürütüyoruz. Entegre Yönetim Sistemimiz ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 ve ISO 10002:2018 standartlarını kapsamaktadır.
SİGMA’ nın uluslararası standartlar olan ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 ve ISO 10002:2018 standartlarına uygun seviyede kurmuş olduğu Entegre Yönetim Sistemi; ürün ve hizmetlerimizin ilgili tarafların gereksinim ve beklentilerini karşılamasını hedefliyor. Ayrıca organizasyon yapımız içinde ürün ve hizmetin sunulması ile ilgili süreçler çalışanlarımızın özverili katkıları ile yürütülüyor.
Entegre Yönetim Sistemimizin amacı; müşteri odaklı bir yaklaşım ile hizmet kalitemizi sürekli iyileştirmek, paydaşlarımızın ihtiyaç ve beklentilerine cevap vermek ve topluma, çevreye ve çalışma arkadaşlarımıza karşı olan sorumluluklarımızı yerine getirmektir.
Kalite Bilinci
- Tüm süreçlerimizi dürüstlük, açıklık, şeffaflık, eşitlik ve esneklik ilkeleri ve değerleri ile yöneterek sürdürülebilir ve kalıcı değerlere ulaşmak.
Müşteri Odaklılık
- Ürün ve hizmet sunumunda öncelik olarak müşteri ihtiyaç ve beklentilerine cevap vererek müşteri memnuniyetini sağlamak ve müşteri geri bildirimlerinin iletilmesini teşvik etmek.
- Tüm projelerde kaliteli ürün ve hizmet sunmak ve müşteri odaklı bir prensip ve yaklaşım sergilemek.
- Müşteri şikayeti oluşması durumunda, şikayetin objektif şekilde giderilmesi için hızlı şekilde gerekli tedbirleri alarak çözüm üretmek ve müşteri memnuniyetsizliğini ortadan kaldırmak.
Sürekli İyileştirme
- Tüm faaliyet alanlarımızda entegre kalite yönetim sisteminin prensiplerini ve şartlarını eksiksiz bir biçimde gerçekleştirmek ve etkinliğinin sürekli iyileştirilmesini sağlamak.
İnsan Kıymetleri
En önemli değerimizin insan kaynağı olduğu bilinciyle, yetkinliği yüksek bir ekip ile çalışarak ve çalışanlarına sürekli yatırım yaparak çalışan kalitesini ve memnuniyetini en üst seviyede tutmak.
Yasal Şartlara Uyum
- Ürün ve hizmetlerimizin yasal mevzuat şartları ile birlikte müşteri ihtiyaç ve beklentilerine uygunluğunu sağlamak ve sürekliliğini temin etmek.
İş Sağlığı ve Güvenliği ve Çevre Bilinci
- Enerji ve doğal kaynakları verimli kullanmak.
- SIGMA’ nın tüm faaliyetlerinde insan ve çevre faktörlerini esas alarak iş sağlığı ve güvenliği mevzuatı ve prensiplerine uymak ve tüm çalışanlarımız tarafından benimsenmesini sağlamak.
- Kirliliğin önlenmesi ve çevrenin korunması için sürdürülebilir kaynak kullanımını sağlamak.
- İlgili tüm yasal mevzuata ve uygulanabilir diğer standartlara uyum için çevre boyutlarını proaktif bir biçimde yönetmek ve politika olarak benimsemek.
SIGMA'nın entegre kalite sistemi belgeleri aşağıdaki linkten indirilebilir.